Lantul de supermarket-uri Ethos

  Lantul de supermarketuri Ethos a inaugurat recent, la Mizil, prima unitate in sistem de franciza, dar va continua extinderea retelei cu cel putin sase unitati proprii pana anul viitor, vizand ca in anul 2012 sa atinga afaceri de 100 milioane euro, informeaza Wall-Street. "Ne intereseaza ca pana in 2009 sa acoperim o anumita zona pe care noi o numim Valahia care include regiunea Bucuresti-Pitesti, inclusiv orasele mici cu minim 15.000 locuitori". Reteaua autohtona de supermarketuri Ethos se va extinde anul viitor cu cel putin zece magazine, informeaza Business Standard. Investitia se ridica la opt milioane de euro, reteaua urmand sa ajunga, in viitor, la 35 de unitati comerciale.

   SURSA 02
 
   Ethos mai detine marca proprie Primo sub care sunt comercializate aproximativ 100 de produse fabricate local sau importate din tarile din regiune.
   In acest an, Ion Soloman s-a numarat printre initiatorii proiectului RomRetail, o alianta a retailerilor mici de pe piata bunurilor de larg consum. Aceasta urma sa fie infiintata pana la finele lui 2007 si sa reuneasca, intr-o prima faza, cinci retele autohtone de supermarketuri, Ethos, Cip Savin (Campulung Moldovenesc), Wolf (Brasov), Mara Supermarketuri (Focsani) si Hard Discount (Brasov). Proiectul micilor comercianti a esuat insa, iar o parte dintre investitori au decis sa-si vanda magazinele unor jucatori mai mari.
   Cea mai mare provocare a retelelor romanesti de retail active pe piata FMCG este extinderea lanturilor internationale de comert care nu tin pasul cu ritmul accelearat de extindere a comertului modern.
   Potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata GfK, formele moderne de comert (magazine de tip hipermarket, supermarket, discounter si cash & carry) detineau in primul semestru al anului circa 38% din sectorul FMCG din Romania, fata de 33% in aceeasi perioada din 2006.


sursa:ipedia.ro

0 comments:

Free Page Rank Tool