Selgros - Magazinele de tip cash & carry

  Magazinele de tip cash & carry sunt magazine en-gros, care se adreseaza clientilor profesionisti, revanzatori, gastronomi, producatori sau prestatori de servicii. Acest tip de magazin functioneaza si este organizat in baza legii 650/2002 pentru aprobarea si modificarea OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata. Magazinele SELGROS sunt organizate in sistem de autoservire, avand o zona de vanzare cu rafturi si plasari de articole la indemana clientilor precum si o zona de depozitare, organizata deasupra rafturilor din zona de vanzare. Mai exista o zona de depozitare pentru articolele care au nevoie de conditii speciale de temperatura si umiditate. Aceste depozite sunt anexe la raioanele Legume-Fructe, Delicatese-Lactate, Mezeluri, Carne si Produse congelate. Sistemul modern de gestiune asigura permanent prezenta optima a marfurilor la raft si emite propuneri de comanda a articolelor.
Calitatea si prospetimea marfurilor este supravegheata in permanenta, inca de la receptionare, iar pentru produsele proaspete este asigurat un mediu optim de pastrare si in suprafetele de vanzare, astfel incat clientii sa gaseasca mereu la SELGROS articole de cea mai buna calitate. 


  SURSA 02


  Selgros Cash&Carry Romania nu a resimtit momentan efectele crizei si estimeaza pentru 2008 o crestere cu 20% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent cand a raportat afaceri de peste 823 milioane euro, scrie Wall-Street.
Selgros Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de peste 823 milioane de euro si un profit net de peste 36 milioane de euro.
Compania Selgros Cash & Carry isi mentine tinta de expansiune la 21 de magazine pe piata locala.
Astfel, retailerul va finanta in luna septembrie constructia celui de-al 18-lea magazin al sau la nivel local, amplasat intr-un parc de retail, pe strada Valea Castanelor, din Bucuresti.



sursa:ipedia.ro

0 comments:

Free Page Rank Tool